26 mars 2013

I min brevlåda #9 2013

 Gena Showalter - Befriad [Del 2]
Anne Cassidy - Tid att dö
Kate Cann - Släppa taget
Rebecca James - Sanningen om Alice
Dennis Lehane - En drink före kriget
Ken Follett  - Dödlig strid
Anders de la Motte - [bubble]
Mons Kallentoft - Vattenänglar
Joe Hill - Horn
Hans Koppel  Kom ska vi tycka om varandra [del 2]
Mo Hayder - Ritual [del 1]
Karina Berg Johansson - Synvilla
Magnus Nordin - Skuggvarelser
Dag Öhrlund - Brott i Sverige

JA jag vet vad ni alla tänker - "Har hon köpt nya böcker nu igen"
Men mitt köpstopp/köpbegränsning börjar gälla nu 31 mars eftersom jag vill kunna shoppa lös på bokreans rea + att det trillar in en hel del rec.ex. Jag har nu MASSOR med böcker som skriker på mig, de vill bli lästa och jag har svårt för att koncentrera mig på en bok för jag vill läsa alla samtidigt. Vilka har ni läst av dessa och som ni rekommenderar? :)
Eller är det någon bok som NI är nyfikna på som jag ska försöka prioritera? 
//[Anna]

1 kommentar:

  1. Av dessa har jag bara läst Kallentofts och den gillade jag inte men smaken är ju som baken :) Hoppas de andra böckerna är bra också!

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...