27 februari 2013

Tv - Serier [v9] #1

Motive s1x01-03
Ytterligare en kriminal serie men om eventuellt CSI NY läggs ner kan det behövas lite fler så jag tackar och bockar. Jag gillade de här första avsnitten, det ska bli spännande att se hur serien utvecklas!!

2 Broke girls s2x18
Oj vad kommer nu hända när de inte har kvar sin cupcake shop? Vad läskig Carolines faster var!

Castle s5x16
Oj vilket avsnitt, jag var inte beredd på att han skulle vara Richards pappa och Alexis farfar. Men usch vad det syntes att det var fixat för att se ut som Paris, det gillade jag inte!

the Carrie diaries s1x06-07
Jag visste inte vem jag ville se Carrie med, Sebastian eller George fast nu fick man se vilken idiot George är. Serien påminner dock en hel del om Jane by design vilket känns lite störigt. Vad jobbigt för Dorrit och Carrie att deras pappa inte tar mer ansvar sedan deras mamma dog, utan det är dem som tar ansvar och försöker eller Dorrit gör mest uppror men inte ens det märker deras pappa.
Jag tycker Carrie gjorde helt rätt angående sitt "jobb"! 

Body of Proof s3x02
Jag gillar verkligen den här serien och hoppas på en riktigt bra tredje säsong!!

Hart of Dixie s2x16
Åh vilket pucko Wade är, jag blir så besviken och irriterad. Oj vad jag grät, så sorligt att se Zoe så ledsen och Wade oxå men han får ju skylla sig själv. Vad skönt att Lemon och Annabeth har blivit vänner igen de är som bäst tillsammans men hoppas att Lavon och Annabeth får sin chans längre fram. Jag hoppas att Wade kommer göra allt han kan för att visa Zoe hur ledsen han är samtidigt som han aldrig förtjänar att få henne tillbaka, och jag som älskade dem tillsammans, jag blev jätte kluven nu!

Cult s1x01-02
Eftersom att jag är så dålig på att komma ihåg namn på folk så älskar jag serier med för mig kända skådisar och i Cult finns flera stycken. Matthew David(tVD), Jessica Lucas (Melrose place, 90210) Robert Knepper (Prison break) m.fl Riktigt roligt :)
Den här serien handlar om en tv serie där man tar upp mystiska dödsfall och försvinnande. Men plötsligt börjar folk försvinna och de har någonting med tv showen att göra, alla är anhängare till serien och det händer bara konstigare och konstigare saker. Det händer massor i de här två första avsnitten utan att det känns överdrivet på något sätt ska bli spännande att se vad som kommer hända.

Bunheads s1x18
Jag gillade det här avsnittet, annorlunda mot för det vi tidigare har fått se och jag blev ju inte förvånad när Michelles provdansning bara var för att de måste göra så men tar alltid med de vanliga dansarna.













1 kommentar:

  1. Jag var precis som du lite kluven mellan Sebastian och George, men nu är jag helt klart Team sebastian! Och klart hon gjorde rätt angående jobbet, men jag var ganska säker på att hon skulle ta det från början.

    Jag har fortfarande svårt att släppa Hart of dixie avsnittet. Jag vet att jag vill ha Zoe och Wade tillsammans så jag har typ redan förlåtit honom. Men namnet på nästa veckas avsnitt låter inte lovande.

    sv: jag vet inte hur måga böcker som ingår i serien, det var så längesedan jag läste dom nu :(

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...