14 februari 2013

Tv - Serier [v7] #1

2 Broke girls s2x16
Ett ovanligt bra avsnitt, där man fick veta lite mer om Carolines ytliga bakgrund och Max oerfarenhet, men jag hoppas serien snart tar slut eller tar ett stort skutt framåt så det verkligen händer någonting.

Switched at Birth s2x06
Vilket pucko John var som sålde Daphnes mat vagn, sen polisen som de tog emot anmälan var ju en riktig skitstövel. Toby och hans tjej Nicki är så söta ihop, jag hoppas att det skulle hålla för han förtjänar någonting bra sedan Simone och Emmett fick ihop det, dessutom schysst av dem att komma förbi Bays fest. Men konstigt att hon dumpade han för att han inte är religiös på alla hjärtans dag efter att hon sagt att hon älskar han. Som att det var en nyhet att Toby inte var religiös och han har ju inte gjort annat än att visa Nicki att han accepterar henne som hon är varför kan hon då inte göra detsamma när hon dessutom är religiös.
Jag trodde verkligen på "Ebay" i det här avsnittet så går får hon ihop det med den nya killen istället.

Deception s1x06
Det är verkligen inga små skelett i garderoben som de rika har i den här serien. Den ena ligger med sin bästis dotter och Vivians pappa kan inte göra någonting åt det för att han själv döljer ett mord inom familjen. Jobbigt att vara Mia att få veta att hennes syster egentligen var hennes pappa, jag tror inte hon kommer gilla att få veta vem hennes riktiga pappa är heller. Hon verkar i alla fall ha hittat sig en vettig jordnära kille.

Heartland s6x13
Vad roligt med återblickar, speciellt Amy-Ty återblickar. Så hemskt allt med Spartan och inte lätt för Mallory att ha det på sitt samvete, tur Amy alltid är så snäll och förstående. Sen fick man även veta lite mer om Lou och hennes förflutna även om inte Georgi inte förstod poängen med det Lou berättade. Egentligen ett lite händelselöst avsnitt men så vackert ändå, jag blev lite sentimental i slutet :P

the Carrie Diaries s1x05
Det här var helt klart mitt favorit avsnitt än så länge, jag tycker serien blir bättre och bättre och jag blir glad när jag ser den.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...