24 januari 2013

Tv - serier [v4] #1

2 Broke girls s2x14
Cupcakes cupcakes och cupcakes, nu måste det börja få lite mer handling!! För långsiktigt är storylinen rätt bra tror jag men inte just nu....

Deception s1x03

I varje avsnitt får man se att fler och fler döljer saker och ljuger bakom ryggen på alla andra, det känns verkligen att serien laddar spänning för att behålla sina tittare och det fungerar verkligen för mig för jag är SÅ nyfiken på vem mördaren är. Den verkar vara upplagd liknande som the Killing.

Switched at Birth s2x03
Det kändes så sjukt töntigt att de döva skulle vara så taskiga med de hörande eleverna, som att det är de hörande som bestämt att det skulle bli så sen konstigt att skolan drar in på allting för att ha råd för de går ju i vanliga klasser nu direkt så förstår mig inte på den biten. Jobbigt för Emmett men tycker han gör fel som pushar Bay när det faktiskt var HAN som gjorde fel och var otrogen.
Konstigt att hon som är gravid med Angelos barn berättar för han att hon är gravid med hans barn och tycker att han ska ta sitt ansvar när hon inte har berättat det för någon och har tänkt skicka iväg för adoption med en gång.

Cougar town s4x03
Det bästa avsnittet på länge men har man missat ett avsnitt så märks det aldrig av, vilket visar vilken betydelse det har vad som egentligen händer under ett avsnitt.

New girl s2x14
Haha det här var ett riktigt roligt avsnitt. Sen fick ju Jess och Nick massa scener tillsammans vilket jag gillade och man fick se vissa nackdelar med att bo ihop i kollektiv *fnissar*

Suburgatory s2x10
Det händer ju som ingenting, det är en story för varje avsnitt men det behövs någonting mer någonting längre, någonting som får mig att vilja se nästa avsnitt!      





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...