10 januari 2013

Tv - Serier [v2]


Dont trust the Bitch in Apartment 23 

s2x08
Jag tror det här är det bästa avsnittet i serien! June är verkligen för oskyldig för att ens vara bra för sig själv, och sen att hon råkar stappa subban i ryggan av misstag och på den vägen får respekt, det är ju inte ens troligt hon skulle få behålla jobbet.
s2x09
Det här var inget imponerande avsnitt, var det någon som trodde att Chloe skulle ändra på sig? Inte jag.

New girl s2x12
Ja nu blev Nick singel igen, bara vänta då på att Jess oxå ska bli det. Hade dock hoppats att de hade råkat göra någonting när Nicks numera ex trodde de var på partnerbyte över helgen.

Cougar town s4x01
Jag hade nog kunnat nöja mig med tre säsonger men då får vi se vad den här säsongen kommer handla om förutom att dricka vin jämt och ständigt, får hoppas på en bra säsong.

Suburgatory s2x09
Tråkigt avsnitt, nej nu behövs en ny story line och lite mer action... jag har blivit less.

Once upon a time s2x10
Reginas mamma är verkligen OND! Snow försökte verkligen ge Regina så många chanser förut men förstår att de inte gillar henne nu, speciellt inte om de tror att hon har dödat Archie.

Beauty and the Beast s1x09
Jag verkligen gillar Vincent, och det här avsnittet var SÅ bra, kanske för att det var enormt många Kate - Vincent scener och de har sådan kemi. Det var så fint när hon sa "Youre not a fake your the real thing."
Vad spännande det slutade, jag vill se mer NU!!

NCIS Los Angeles s4x11
Det här var ett jätte bra och spännande avsnitt men det saknas någonting och jag tror det är mer story om karaktärerna men det känns som att jag tjatar om det på många serier... :P
Lite roligt när Kensi gick in i fällan och helt plötsligt var på dejt.

Bunheads s1x11
Jag gillar den här serien mer och mer för varje avsnitt, tror det kommer bli en riktigt bra andra halva på säsongen. Ska bli spännande att se vad de nu kommer bygga upp för storyline.

Switched at Birth s2x01
Är det bara jag eller är Switched at Birth bättre nu direkt i första avsnittet? Skönt att slippa storyn om bytet och allting kring det, nu vill jag få se alla gå vidare och göra nya storylines.
Daphne som gled igenom mesta delen av säsong 1 på ett bananskal har det lite svårare redan nu, jag hoppas fortfarande på att Bay och Emmett kommer hitta tillbaka till varandra och Angelo är bara ett störomoment i serien som förstör för alla andra. Det kommer bli riktigt spännande att se vad den här säsongen kommer bjuda på!

Deception s1x01
En ny serie. Joanna är polis och hennes barndomskompis Vivian hittas mördad, för att få tag i mördaren ber polisen henne åka och arbeta undercover. En väldigt bra huvudstory och jag gillar både skådisarna och karaktärerna, ett riktigt bra pilot avsnitt, det är inte ofta jag gillar en serier så här direkt men den här serien ska jag verkligen fortsätta att se.

the Mentalist s5x11
Den här säsongen lär nog bli bättre än den förra vilken jag verkligen hoppas men jag vill se mer om Red John och få ett avslut på serien för den börjar kännas rätt långdragen.

Heartland s6x10
Vad barnsligt av Lou att bli SÅ upprörd över ett hus de inte ens bodde i ännu, Georgie och Phenix klarade sig ju oskadda och det var ju inte någonsfel att det började brinna. Synd om Jack när han inte fick bli fosterförälder åt Georgie men jag väntar mig hela tiden att Lou och Peter ska adoptera henne hon är ju dessutom så duktig med Katie. Så är ju inte så förvånad över att det blev så och att äntligen fick Ty och Amy till den perfekta förlovningen. Vilket bra avsnitt!

Greys anatomy s9x10
Egentligen inget höjdar avsnitt men ändå hände det massor på något sätt, känns de flestas relationer djupnade eller att man fick mer förståelse. Det är fortfarande mycket att fläta in internerna i huvud storyn och ge dem egna storylines just nu vilket inte är så himla roligt men samtidigt behövs det ju.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...