16 januari 2013

Dan Brown kommer med ny bok


Den 14 maj kommer Dan Browns nya bok ut, det är den fjärde romanen i serien om den amerikanske Robert Langdon, de tidigare böckerna i serien är:
- Da Vinci koden
- Änglar och demoner
- Den förlorade symbolen
(Inte I cirkelns mitt )

Den här boken som kommer heta Inferno utspelar sig i Europa och utspelar sig kring ett av historiens mest varaktiga och mystiska litterära mästerverk.
De två första böckerna är filmatiserade och även Den förlorade symbolen är på väg att bli film

Jag har alla tidigare böcker MEN har inte läst någon av dem, jag har hört ungefär halva Da Vinci koden men min ipod är försvunnen så jag har fastnat där men har även boken som tur är! Jag har funderat på att ha det här som projekt under sommar månaderna, lyssna på samtidigt som man är ute och påtar i trädgården. 
Jag har sett filmen om Da vinci koden och gillade den och nu när man har förträngt filmen så är det roligare att läsa boken, jag gillar inte att läsa någonting där handlingen redan finns i bakhuvudet. 

Ser ni framemot denna nykomling?  

4 kommentarer:

  1. Jag ser jättemycket fram emot den! :) Gillar verkligen böckerna om Robert Langdon.

    SvaraRadera
  2. Naturligtvis kommer den här att få en plats i min bokhylla :)

    SvaraRadera
  3. Jag ser framemot den och har förhandsbokat den till Kindle :)

    SvaraRadera
  4. Trots att jag personligen blev lite besviken av I cirkelns mitt ser fram emot en ny bok :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...