9 december 2012

Tv-Serier [v49] del 2

Glee s4x09
Vad elak Sue är igen jag trodde hon skulle bli lite snällare sen hon fick barn men inte det. Marley ställde verkligen till det men konstigt att ingen verkar reagera och vilja hjälpa henne för i grund och botten så är det Kittys fel. Men jag tycker Glee har börjat bli bättre igen.

Sam och Brittany? Vilken surprise att de faktiskt passar ihop, jag trodde inte det och ville inte att de skulle få ihop det men nu ändrade jag mig lite.
Vad roligt att Rachel och Kurt ska gå tillsammans på NYADA, men jag gillade verkligen Kurts relation med Sara JP så jag hoppas hon inte kommer försvinna från serien nu. Kurt och Blaine kommer väll bli tillsammans  när de kommer ses under jul? Jag hoppas då verkligen på det.
Vilket bra slut på avsnittet, känns väldigt juligt med lyckligt slut.

Haven s3x11
Vilket bra avsnitt och en riktig cliffhanger men nu händer det saker och sakta men säkert får vi svar på ännu fler frågor, nu vet vi äntligen vem som är the skinner och Audrey lär bli kidnappad så det kommer bli upp till Nathan och Duke att rädda henne igen. Jag är dock besviken på att allting pekar på att det Audrey och Nathan kommer bli ett par igen, kan hon inte bli tillsammans med Duke istället?

Supernatural s8x09
Den här säsongen är verkligen bra men jag taskigt av Dean att lura Sam men hon kom ju till puben, hur tusan hon hade förstått att han varit utanför förstår jag då inte. Typiskt av Deans kompis Benny blev tvungen döda för att överleva jag hoppades ju att han skulle fortsätta vara god men det verkar inte så.

Greys anatomy s9x08
Vad konstigt att lämna en inte färdig utbildad läkare med en 15 åring som fick en för tidigt född bebis, som att Karev är den enda som hade kunnat vara där? Men som att de kör med de nya internerna, och hela det här avsnittet handlade ju om dem, men det kanske är för att vi ska få lära känna alla de nya karaktärerna.
Internerna har verkligen fått mentorer som passar dem.

Suburgatory s2x07
Jag hade hoppats på en bättre säsong 2, jag tycker att relationerna är exakt likadana hela tiden, det händer inte så mycket, förutom att Lisas bror är adopterad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...