17 december 2012

Stockholm hundmässa 2012


Jag var ju i Stockholm i helgen och efter att ha kört de 100 milen dit, sen hamnat i en stuga på en camping med strömavbrott, försöka sova några timmar samtidigt som man fryser massor, sen iväg på hundutställning hela dagen för att sen köra hem, men då körde jag bara halva vägen när en av de andra som följde körde halva vägen :) Men nu är man slutkörd i kropp och knopp så läsa böcker går inte då somnar jag, så det kommer någon recension när jag har återhämtat mig :)
Här ovan ser ni en bild på mig och Gimli i utställnings ringen!
//[Anna]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...