26 december 2012

Mina julaftons böcker :)

Steve Hamilton - Tystnadens gåta (som jag fick tidigare under december som present från Ida )
Dick Sundevall - Peter Rätz - nio år som undercoveragent (Fick jag av sambon - boken som hör ihop med Johan Falk filmerna)
Sara Blaedel - Aldrig mera fri (Jag har gillat Sara Blaedels andra böcker så den här gav jag till mig själv)
Lars Kepler - Sandmannen (Från mina föräldrar)
Jillian Flynn - Mörka platser (Rec.ex från Modernista)

Fick nå några bokiga paket?

Over and out
//[Anna]

3 kommentarer:

  1. Findus flyttar ut, Batman Year One och 500 sallader fick jag som bokiga klappar =) Mörka platser är riktigt bra!

    Förresten så avundas jag dig som har Fifty Shades 2 och 3 att läsa :-) De var så bra!

    SvaraRadera
  2. Jag fick The waking dead seriealbum 1 och 2. Jag har en e-boksplatta så jag ska försöka undvika fysiska böker ett tag frammåt och därför önskade jag mig bara dessa två.

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...