29 november 2012

Tv-Serier [v48] del 1

Glee s4x07
Det var inget super händelserikt avsnitt men jag gillade verkligen det! Det kändes mer som avsnitten tidigare i serien, de som jag gillade och har fortsatt se serien för.

Gossip girl s6x07
Nu vet vi hur elak och grym Ivy är, det enda hon är ute efter är hämnd på Lily. Och hon har verkligen gräsligsmak på karlar, att det är hon med Serena och Lolas pappa känns värre än hon med Rufus. Jag älskade verkligen när Rufus fick se Ivy och äntligen kan inse att hon inte är den hon verkar vara men att det är Lola som ligger bakom allting.

2 broke girls s2x08
Såg ni Sverige flaggan på Hans tröja där i början? Annars var det mest ett blodigt halvtråkigt avsnitt.

American Horror story s2x06
Jag gillar grund storyn i den här säsongen så mycke bättre än i förra MEN vissa personers story gillar jag inte alls och det är stundvis rätt läskigt och sjukt! De här var väll inte det bästa avsnittet men helt klart fick man veta lite mer om vad som händer.

the Mob doctor s1x08
Äntligen fick Grace veta att det inte är speciellt bra att hon hänger med Constantine eftersom FBI är han på spåret. Vilken tur att Franco inte åker jag vill se han och Grace tillsammans. För varje avsnitt blir den här serien bättre!! Men tyvärr kommer serien inte få en full säsong och lär läggas ner inom en snar framtid.

Once upon a time s2x08
Regina visar verkligen sin goda sida, hon vill verkligen Henrys bästa och hon var ju god tills hennes mamma dödade hennes livskärlek.

Hart of Dixie s2x08
Äntligen vet George om Zoe och Wade, men vad Wade såg besvärad ut när han pratade med Zoe, är det eftersom George tänker dejta hans ex fru eller vad handlade det om? Äntligen kan de vara tillsammans och då verkar det som om Wade inte vill längre, men Zoe måste verkligen skärpa sig och välja!
Lemon däremot hon blir bara bättre och bättre och nu när Lemon blev singel men olycklig valde hon hans lycka framför att han skulle vara singel.

Rizzoli and Isles s3x11
Äntligen är Jane och Maura tillbaka, älskar den här serien. Det visade sig att Tommy är pappan till bebisen, jag ville ju se han tillsammans med Maura och det lär väll aldrig hända nu.

Haven s3x07-09
Äntligen kysstes Audrey och Duke men sen då Nathan dog så älskar hon han helt plötsligt igen. Lite roligt när Duke och Nathan åkte tillbaka i tiden och träffade på en lite häftigare Audrey.


Homeland s2x06-09
Åh vad spännande Homeland är, så sjukt pinsamt för Carrie när alla hörde att hon och Brody hade sex, hon var ju dessutom inte tyst. Sen att Jessica och Mike skulle hamna i säng igen var ju ingen överraskning och jag tycker då att de är ett bättre par än Jessica-Brody.
Sen CIA har tänkt mörda Brody kändes väldigt konstigt, men de anser väll att han är terrorist och vet för mycke eller? 3 avsnitt kvar på säsongen nu, när man fick se vad som komma skall så kändes det som det kommer hända mycket och bli väldigt spännande.


1 kommentar:

  1. Vad kul att du skriver om dina tv-serier! Hart of Dixie och Homeland följer jag av dessa :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...