5 november 2012

[Tv-Serier] - som jag har sett klart

[43] serier som är nerlagda och som jag har sett klart

- 10 things I hate about you
- 4400
- Aginst the wall
- Audrina
- Criminal minds suspect behavior
- Dark angel
- Dark blue
- Den som dräper
- Dollhouse
- Eastwick
- Ghost whisperer
- Gilmore Girls
- Greek
- Harpers island
- Hellcats
- Laguna beach
- Law and order Los Angeles
- Life unexpected
- Lost
- Make it or break it
- Melrose place 2009
- Mercy
- Miami medical
- Mord i sinnet
- OC
- One tree hill
- Prison break
- Roswell
- Samantha who
- Summer land
- Survivors
- Terra Nova
- the Forgotten
- the Hills
- the Prisoner
- the River
- The secret circle
- The Wire
- Three rivers
- Trauma
- Tru Calling
- Veronica Mars
- Without a trace

2 kommentarer:

  1. 43 serier du är färdig med? Oj det är verkligen imponerande, jag kollar på en miljon serier själv men det tar fruktansvärt lång tid att kolla färdigt på alla då jag tar paus i flera månader i bland år i tittandet av vissa serier..

    SV: Läs den genast så sjukt bra!

    SvaraRadera
  2. SV: ja jag började förra året i oktober på då blev det ju klart inte ett så högt antal så det är jätteroligt att äntligen få blogga ett helt år och se hur det har gått sen!

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...