30 oktober 2012

[Tv-Serier] Jag följer & ser ikapp

Jag insåg nu när jag började skriva upp vilka serier jag ser och vilka jag ser ikapp att det är några stycken och att väldigt många serier fastnar jag på säsong 1. Med på listorna är inte serier som jag sett ikapp men har säsongs paus just nu, säkert någon som läggs ner och någon som börjar i januari.Är det någon serie som jag har missat som jag MÅSTE se?

Följer Nu  ~37
2 broke girls
666 park avenue
America horror story
Arrow
Beauty and the Beast
Bones
Castle
Chicago fire
Criminal minds
CSI NY 
Flashpoint
Elementary
Emily Owens MD
Glee
Gossip girl
Greys anatomy
Hart of dixie
Haven
Heartland
Homeland
How I met your mother
Last resort
the Mob doctor
the Mindy projekt
NCIS Los Angeles
Nikita
Once upon a time
Private practice
Privileged
Sons of anarchy
Suburgatory
Supernatural
Switch at Birth
the Mentalist
the Vampire Diaries
the Walking dead
Wolfblood

Ser ikapp ~48 (här finns både pågående och nedlagda serier)
7th heaven (säsong 4)
90210 (säsong 4)
Alcatras (säsong 1)
Awake (säsong 1)
Best friends forever (säsong 1)
Buffy the vampire slayer (säsong 2)
the Client list (säsong 1)
Cold case (säsong 3)
Common law (säsong 1)
Covert Affairs (säsong 2)
CSI (säsong 4)
CSI Miami (säsong 6)
Degrassi the next generation (säsong 2)
Everwood (säsong 1)
Falling skies (säsong 1)
Flash forward (säsong 1)
Friday night lights (säsong 2)
Game of Thrones (säsong 1)
Grimm (säsong 1)
Hex (säsong 1?)
House of lies (säsong 1)
Hunted (säsong 1)
Las vegas (säsong 1)
Lost girl (säsong 2)
Millennium (säsong 2)
NCIS (säsong 9)
New girl (säsong 2)
Numbers (säsong 3)
Parenthood (säsong 1)
Partners (säsong 1)
Perception (säsong 2?)
Person of interest (säsong 1)
Pretty little liars ( säsong 3)
Prime suspect US (säsong 1)
Revenge (säsong 1)
Revolution (säsong 1)
Ringer (säsong 1)
Skins (säsong 1)
Suits (säsong 1)
the Finder (säsong 1)
the Firm (säsong 1)
the Killing (säsong 2)
the Shield (säsong 1)
Touch (säsong 1)
True blood (säsong 4)
V (säsong 1)
What I like about you (säsong 1)
White collar (säsong 2)

2 kommentarer:

  1. Merlin! där har du 5 säsonger (säsong 5 pågår nu)... Jag sträcksåg 3 säonger och har följt den sen dess. Perfekt serie att se när man är lite trött eller känner för att inte se nån "djup" serie där man måste tänka särskilt mycket. Merlin är en lättsam och mysig serie.

    SvaraRadera
  2. Wow, hur hinner du med alla?? Jag följer några serier (True Blood, Game of Thrones, the Vampire Diaries) online och skulle vilja börja följa några nya (Homeland, Girls, Downtown Abbey) men jag hinner inte.. Antar att jag prioriterar böcker framför tv och serier på datorn. Varför kan inte dygnet ha fler timmar... :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...