9 oktober 2012

Gossip girl is back with season 6

 Åh vad kul att få se Gossip girl och nu är det sista säsongen(säsong 6), det ska bli så spännande att få se vad den här säsongen har att bjuda på och hur allting kommer sluta, jag gillar serier med planerade slut.

Avsnitt 1
Chuck och Blair tillsammans igen, vilken kärleks förklaring han ger henne! Men jag gillar inte deras pakt och inte heller gillar jag att hans pappa är med Lily, det gör bara henne ännu bitchigare. Men på grund av att Serena är försvunnen så återförenas alla igen och det känns till och med bra att Georgina och Ivy är med och  får ett avslut. Jag förstår verkligen att Serena vill starta ett nytt liv utan alla de andra eftersom de är mer som ovänner än vänner och hugger varandra i ryggen i tid och otid.
Hur kan Rufus gång på gång vara så fruktansvärt godtrogen och inte se hur folk använder sig av han för att såra någon annan och starta ett förhållande lär inte bli en bra lösning på någonting.

1 kommentar:

  1. Jag gillade verkligen avsnittet jag hoppas att det håller i sig hela säsongen så serien får ett värdigt slut. Men det brukar bli bra då man vet från början att det är sista säsongen :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...