26 september 2012

Böcker jag längtar efter ska komma ut..

De här böckerna är de som jag spontant längtar efter ska komma ut, finns några fler men de här vill jag verkligen läsa, gärna NU ;)

Stefan Tegenfalk - Pianostämmaren (26 september)
Buthler & Öhrlund - Återvändaren (21 september) Ska snart börja läsa den här serien...  
Becca Fitzpatrick -  Finale  (på engelska 23 oktober)
Hjort Rosenfeldt - Fjällgraven  (8 oktober) 
Hans Koppel - Kom ska vi tycka om varandra  (15 oktober) 
Lars Kepler - Sandmannen  (29 oktober)
E L  James - Femtio nyanser av mörker (12 november)
                    - Femtio nyanser av frihet  (15 januari 2013)

Har ni några böcker ni verkligen längtar efter? Jag vill gärna läsa fortsättningarna på serier med en gång men i år har jag tänkt skriva upp några på önskelistan till Tomten :)

1 kommentar:

  1. Jag längtar efter:
    Cylin Busby - The Blink Once (okt 2012)
    Sofie Trinh Johansson - Vingar av glas (dec 2012)
    Lisa Schroeder - Falling for You (jan 2013)
    David Levithan - Jag, En (jan 2013)
    John Green - Förr eller senare exploderar jag (jan 2013)

    ...och säkert nån fler som jag glömt bort ;)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...