22 augusti 2012

Robinson ~ revanschen

Ni har väll inte missat att Robinson började om i måndags? Denna gång med gamla deltagare som vill ha en ny chans för att vinna. Av de tjejer som är med har de flesta gått riktigt långt i tidigare omgångar, så ska bli spännande att se hur det går den här gången, av killarna så är det nog bara Leif och Robban som jag kommer ihåg så där direkt.

Jag tycker Paolo Roberto är klockren som programledare och "boss" över deltagarna, han vet hur kroppen fungerar han har varit med tidigare och han tycker inte om gnäll och kröjm(kröjm = tycker synd om sig själv för små saker) utan Robinson är en hårdtävling och är man med i leken får man leken tåla.
Någon mer som ser det här? Jag har redan nu en favorit men vi får se om jag ändrar uppfattning allt eftersom avsnitten går.Har ni någon favorit?

Avsnitten visas på tv4 20.00 eller så kan man se på tv4play.

//[Anna]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...