19 juli 2012

I min brevlåda #4



Engelska böcker - Me like-
Som ni ser försöker jag köpa hem mer romaner och böcker på engelska, jag vill hitta mer riktigt bra roman författare och även fylla på med de böcker som saknas av de författare som jag gillar.
Det var väldigt många böcker som lockar på att bli lästa NU!!
Nu kanske jag har stillat mitt begär efter böcker för ett tag, eller så kanske inte ;P
Sambon gnäller lite, men jag tycker vi kan bygga om våran övervåning till ett mysigt sagoliknande bibliotek, visst då?
Var det några av mina nya inköp som ni rekommenderar eller som jag borde gräva långt ner bland mina olästa böcker så den aldrig kommer fram igen?
//[Anna]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...