1 september 2019

I min brevlåda [Augusti 2019]

4 böcker jag var tvungen beställa hem
när det blev pocketrea på bokus.
Katharina koden är påbörjad.
Två rec.ex som inte får recenseras förrän i september
så kommer därför även läsa dessa först nu.
Två till rec.ex som jag ser framemot att läsa
och recensera under September.

Köpta: 4 böcker
Rec.ex:  4 böcker
Överraskningar: 0
Lästa: 10 böcker
Sammanfattning:
Jag är riktigt nöjd med att det har blivit -2 böcker dock har jag både lyssnat på ljudböcker och lånat på biblioteketet så det blev ingen direkt minskning bland mina olästa men jag ligger bra till där också tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...