28 februari 2019

Månadsläsning [Februari 2019]

15. Stina Jackson - Silvervägen (4)
16. Anders de la Motte - Slutet på sommaren (4)
17. Ingrid Remvall - Glasfällan (4)
18. Karin Slaughter - Fraktur (5)
19. Åsa Bonelli - Minns att du ska dö (4)


Totalt: 5
Nya författare: 2
Tillhör en serie: 2
Rec.ex: 2
Svenska/Engelska:  5/0
Hyllvärmare: 2
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0
E-böcker/Ljudböcker: 0/0
Seriealbum: 0
Barnböcker: 0

Besvikelse: Att jag inte har fler böcker om Will Trent olästa här hemma!

Positiv överraskning: Att jag fick läsa bara bra böcker.


Min åsikt om månaden: 
Januari var en rekordmånad, den här månaden gick inte lika bra men å andra sidan blev det läst bara bra böcker och jag är väldigt sugen på att läsa mer. Jag har dessutom inte fått hem så många böcker så det är okej att ha en månad där man gör annat än fokuserar på läsningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...