27 mars 2018

Påskläsutmaning 2018


Mia kommer ha en påskläsutmaning som startar Skärtorsdag (29/3) och avslutas annandagpåsk (2/4 23.59)  Sen ska man ha redovisat sin läsning senast torsdag 5/4 23.55

Jag har egentligen inte så mycket tid för läsning, vi kommer den här helgen ha främmande som ska bo hos oss under helgen + att jag fyller år på lördagen så då blir det träning + massa fikande och umgås med folk. Men jag hoppas på att få till en hel del läsning ändå, även om jag just nu är dödstrött efter att ha varit uppe med sonen hela natten för att han hade så ont i örat, när han somnade var det dags att kliva upp med stora syster så hon skulle hinna iväg till skolan.

Men det ska bli jätte roligt med en utmaning och se om jag kan lyckas ta mig lite extra lästid!

5 kommentarer:

  1. Ꮐood post. І learn sߋmething neѡ and challenging oon blogfs I
    stumbleupon everyday. Ιt ԝill ɑlways bbe interesting tο read thrоugh cоntent from օther writers and practice a ⅼittle somdthing fгom οther sites.

    SvaraRadera
  2. Hi, after reading this awesdome paragraph i am too glad tto share my familiarity hede with friends.

    SvaraRadera
  3. Just det! Vilken tur att någon påminner mig, för detta hade jag nog glömt annars. Frågan är bara om jag kommer hinna läsa något :O

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...