20 februari 2018

Veckans topplista v. 8 – sport


Jag har just nu inte alls koll på dagarna men idag är det tydligen tisdag för Johanna kom ut med Veckans Topplista. Sport är veckans tema... måste nog gå och rota lite i mina bokhyllor och se vad jag kan gräva fram för sportigt.



The Geek Girl's guide to Cheerleading & Cracked up to be 
Båda handlar om tjejer som håller på med Cheerleading, vilket i mina ögon är en idrott för sig men som man även ofta ser på många matcher av andra idrotter.  Jag har inte läst någon av dessa böcker men blev jätte sugen på att läsa dem gärna få påbörja direkt!

Det handlar om oss
Hästsport, hockey och massa kärlek.  En jätte bra bok som gjorde att jag mentalt flera gånger återvände till min egna uppväxt.

Björnstad
Har jag  fortfarande inte läst (ensam i världen om det va?)  Men den handlar om hockey och jag tror att jag kommer gilla den när jag tar tag i och prioriterar den.

Harlan Coben - serien om Myron Bolitar
Myron Bolitar är en sportagent så i varje bok handlar det om lite olika sporter vilket är rätt intressant och jag har läst några stycken i den här serien men borde prioritera att läsa även de som jag har olästa här hemma.

12 kommentarer:

  1. Du är inte ensam, jag har heller inte läst Björnstad men känns som att jag borde göra det ganska snart.

    SvaraRadera
  2. Cheerleading är absolut en sport. Kul att du kom på det. Själv vill jag läsa Det handlar om oss. Tack för tips!

    SvaraRadera
  3. Har inte läst någon av böckerna på din lista. Tack för tips!

    SvaraRadera
  4. Det handlar om mig har jag faktiskt börjat bli smått nyfiken på.

    SvaraRadera
  5. Du måste läsa Björnstad nu, helst igår! ;)

    SvaraRadera
  6. Tvåan och trean har jag läst. Tackar för tips.

    SvaraRadera
  7. Den första boken låter ju väldigt härlig!

    SvaraRadera
  8. Jag har inte läst en enda tyvärr.

    SvaraRadera
  9. Har heller inte läst Björnstad. Tack för tipsen. Har inte läst någon av böckerna.

    SvaraRadera
  10. Jag har inte heller läst Björnstad :-)

    SvaraRadera
  11. A fishfinder is a device used to locate schools of fish.

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...