28 februari 2018

Månadsläsning [Februari 2018]

13. Harlan Coben - Saknar dig (4)14. Lina Bengtsdotter - Annabelle (4)
15. Karin Slaughter - Triptyk (4)
16. Karin Fossum - Mordet på Harriet Krohn (2)
17. Kiera Cass - Ceremonin (4)
18. Karen M McManus - One of us is lying (3)

Totalt: 6
Nya författare: 3
Tillhör en serie: 3
Rec.ex: 2
Svenska/Engelska: 5 /1
Hyllvärmare: 3
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0
E-böcker/Ljudböcker: 0/0
Seriealbum: 0
Barnböcker:  0
Besvikelse:
Mordet på Harriet Krohn, trodde Fossums serie var bättre, måste prova läsa någon mer men vet att jag har ogillat någon del tidigare så det är nog en rätt svajig serie. 
Positiv överraskning:
Ceremonin säger jag här för där visste jag inte vad jag skulle tycka i förväg, de andra 4orna var jag hyfsad säker på att det borde vara böcker som skulle falla mig i smaken.
Min åsikt om månaden
 Fick bara läst 6 böcker, det borde ha varit fler med tanke på att många tv-serier har haft paus. Men jag har sett i kapp/klart en del serier sen har jag börjat spela väldigt mycket dataspel igen, lego spelen är så himla roliga och nu försöker jag få 100%, har 99.7 i ett spel men det är bla en bugg som gör att jag inte kan få 100 vilket känns surt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...