2 februari 2018

I min brevlåda [Januari 2018]

Ett rec.ex som jag har hunnit läsa och recensera

Jo Nesbö vann jag på Nilmas julkalender, de andra fyra råkade jag köpa när det var mellandagsrea

En överraskning som hittade hem till mig

2 rec.ex som jag hunnit läsa och recensera
9 böcker som hittade hem till mig
3 rec.ex
1 överraskning
5 böcker som jag själv köpt

Jag läste 12 böcker i Januari så rent tekniskt sett ökade inte mina olästa, men eftersom jag läst en del e-böcker och barnböcker som jag inte räknar in bland mina olästa så har de egentligen gjort det. Så jag tänkte låta den här månaden räknas  som att det varken ökade eller minskade bland mina olästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...