2 december 2017

I min brevlåda [November 2017]

3 Lästa & Recenserade
Behöver man läsa boken före Evighetens hov?
Jag gillar ju att läsa serier i ordning...
Älskade första delen, så Lisa var snäll och skickade även del två som snart ska läsas :)

Asätarna och den tatuerade cirkeln är fortsättningar jag väntat på.
Av Jerker har jag inte läst någonting tidigare men har en till bok av han här hemma.
Dessa 3 ska läsas under December.
En överraskning som jag spanat lite på, vet inte om det är en bok för mig eller inte, men kommer ge den en chans när jag får tid.

Recensionsexemplar: 5½
Överraskningar: 2½
Köpt själv: 0
Läst 8
Så fått hem 8 - läst 8 = PlusMinusNoll :)

1 kommentar:

  1. Jag har inte läst Evighetens hov men har läst första boken och baserat på enbart den skulle jag nog säga att det är bäst att läsa den innan :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...