2 juni 2017

I min brevlåda [Maj 2017]

En överraskning..
En överraskning i brevlådan
Spel var en överraskning, ...Får leken tåla har jag läst och recenserat

Modernistas sommarkatalog med många intressanta titlar
Alex, en bok som utspelar sig i Frankrike. Läst och recenserad.

Läst och recenserad
Kommer läsas i Juni
Loppis fynd 10:-
En för mig ny serie, ska bli riktigt spännande att läsa i juni
3 loppis fynd jag inte kunde låta bli att låta få följa med hem
Råkade falla för frestelsen med bokrea... och alla böcker har inte kommit utan kommer i Juni.
7 recensionsexemplar
3 överrasknings rec.ex
9 Böcker jag har köpt
= 19 böcker totalt och jag har "bara" läst 10 så den här månaden gick jag +9 böcker

2 kommentarer:

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...