25 maj 2017

Helgfrågan v. 21

Idag var det en ledigdag för många, sambon tog ledig för att hinna bygga på altanen. Jag har varit och sprungit tills jag fick ont i benen så jag lär ha träningsvärk imorgon. Den här gången undrar Mia Hur ser din bokönskelista ut? Vad ska du köpa till din mamma i morsdagspresent? 

Min bokönskelista har försvunnit 2 gånger, båda gångerna var den jätte lång och fanns på datorn. Jag har en nu också på datorn, den är jätte lång men hade nog varit ännu längre om det inte vore för de gånger de försvunnit när hårddiskar har krashat. De flesta böcker i listan är delar i serier jag läser eller böcker av författare jag gillar, sen finns det blandade genre och böcker på både svenska och engelska.

Min mamma ska faktiskt få några böcker som jag ha beställt men hon fyller även snart år då brukar hon få någonting roligt till trädgården. Och min dotter har gjort någonting i skolan till mig, det ser jag verkligen framemot :)

14 kommentarer:

  1. Min mor håller på att ge alla gamla (finska) böcker till mej :)

    SvaraRadera
  2. min mor fyller också år nästan på morsdag

    SvaraRadera
  3. Det är mycket nu - även på vårt berg.

    SvaraRadera
  4. Jag har slutat med önskelistor.

    SvaraRadera
  5. Jag är så rädd att förlora det jag har i datorn att jag har backup på minst två ställen :)

    SvaraRadera
  6. Jag har lagt min lista på One Drive. Då når jag den även från telefonen eller var som helst jag loggar in...

    SvaraRadera
  7. Min mamma fyller år idag så vi firade henne igår med lite blomster, för det är det enda hon vill ha.

    SvaraRadera
  8. Boklistor av olika slag har en förmåga att bli väldigt långa. :)

    SvaraRadera
  9. Jag har en önskelista, som jag kommer att presenta mig själv med. Trots att det är trångt i mina hyllor så älskar jag att äga böcker.

    SvaraRadera
  10. Jag vågar inte riktigt ha en nedskriven önskelista, jag är rädd för att det skulle bli så dyrt. Men visst skriver jag ner en och annan bok på lappar och i mitt häfte jag har vid datorn, men det blir inte så organiserat.

    SvaraRadera
  11. Jag har ingen direkt önskelista men däremot en mental läslista som är oändligt låååång ;)

    SvaraRadera
  12. jag har min önskelista i telefonen, så den finns alltid med så att jag fylla på nytt hela tiden...

    SvaraRadera
  13. Brukade också få något av dottern när hon var yngre men nu så gör de inget pyssel i skolan längre.

    SvaraRadera
  14. När barnen var små fick man mors dag kort men nu ingenting. Nu behöver jag inte böcker och sådant men kanske bli lite bortskämd vore nice.

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...