3 januari 2017

Planen för 2017


Läsa 100 böcker
Läsa 24 hyllvärmare
Läsa 5 böcker på engelska
Läsa ikapp/avsluta 10 stycken serier

* Bearbeta högen med påbörjade men inte avslutade böcker.
* Försöka att inte låta mina olästa bli fler = alla böcker som flyttar hit under 2017, ska läsas under 2017, detta gäller både böcker jag själv köper och rec.ex undantag är böcker jag får i present eller överraskningar i brevlådan.
* Nu har jag rensat ut så många böcker under senaste 1,5 året så under 2017 ska jag försöka rensa bort i alla fall 10 böcker, fler är en bonus men det är inget måste.

Sen kommer jag fortsätta vara aktiv på instagram, försöka bli bättre på att göra blogginlägg via appen på telefonen (bara jag får det att fungera att lägga upp bilder..) och jag ska bli mer aktiv på sidor som Goodreads och Boktipset. Jag hoppas kunna lyckas fokusera betydligt mer på att läsa än vad jag har gjort tidigare, i takt med att barnen blir äldre och mer självständiga så hoppas jag hitta mer stunder att läsa i lugn och ro och inte bara några rader här och där.




1 kommentar:

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...