1 juni 2016

Månadsläsning [Maj 2016]


30. Gabriella Ullberg Westin - Springpojken (4)
31. Meredith Wild - Utvald (3,5)
32. Emelie Schepp - Prio ett (4)
33. Sofie Sarenbrant - Tiggaren (4)
34. James Oswald - Bödelns sång (3)
35. Jakob Mjöbring - Köld (4)
36. Jenny Fagerlund - Drömstigen (5)
37. Pernilla Ericson -  Spåren vi lämnar efter oss (5)


Totalt: 8
Nya författare: 4
Tillhör en serie: 6
Rec.ex: 8
Svenska/Engelska 8/0
Hyllvärmare: 0
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0
E-böcker/Ljudböcker: 0/0
Seriealbum: 0
Besvikelse: 
Jag trodde Utvald var en annan typ av bok och efter att ha läst de två tidigare delarna av James Oswald så blev jag besviken över att Bödelns sång känns som en mellan bok.
Positiv överraskning: 
Drömstigen, Springpojken och Spåren vi lämnar efter oss var riktigt bra!
Min åsikt om månaden
Månaden började jätte bra, sen han jag knappt läsa någonting och sen tog läsningen fart igen. Nu i juni lär jag inte hinna läsa speciellt mycket eftersom jag kommer vara borta på tävlingar flera helger men hoppas ändå hinna läsa en del!! Är riktigt lästaggad just nu så hoppas allt rännande inte kommer göra mig för trött för att orka läsa.

2 kommentarer:

  1. Ser ut som en riktigt bra månad. Många böcker där som jag har tänkt läsa :)

    SvaraRadera
  2. Har inte läst någon av de där men varit sugen på flera av dem. Ser ut som en bra månad :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...