5 april 2016

Veckans bokbloggsfråga v14


Den här veckan undrar barnboksbloggen vad vi tycker om bokbloggstävlingar? Om vi brukar arrangera tävlingar själva och om man själv brukar delta i andras tävlingar?

Jag tycker att det är jätte roligt att delta i andras tävlingar, jag arrangerade nyss min första egen tävling och det var mycket roligare än jag trodde. Ibland är det roligt och enkelt att bara vara med i en utlottning, ibland håller folk tävlingar där man har flera delar och det tycker jag oxå är jätte roligt.
Man får klura lite och försöka hitta rättsvar om man inte vet det sedan tidigare.
Så det kommer nog helt klart bli fler tävlingar hos mig och ja jag är med i alla tävlingar där jag vill vinna priset, jag vill inte tävla om böcker jag redan har läst eller äger.



1 kommentar:

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...