2 november 2015

Månadsläsning [Oktober 2015]


65. Julie Kagawa - De odödligas sång (4)
66. Karin Slaughter - Blonde hair, blue eyes
67. Karin Slaughter - De vackraste (5)
68. M.J. Arlidge - Ole dole (5)
69. Stephanie Perkins - Lola och pojken i huset brevid (3,5)
70. Minecraft (4)


Totalt: 6
Nya författare:  3
Tillhör en serie:  3
Rec.ex: 6
Svenska/Engelska: 5/1
Hyllvärmare: 0 
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0
E-böcker/Ljudböcker: 1
Seriealbum: 0   
Besvikelse: 
Positiv överraskning: De vackraste och Ole dole var helt klart de bästa böckerna den här månaden!

Min åsikt om månaden 
Nej jag läser inte lika mycket som förut, jag hinner inte men jag hoppas få lite mer energi under vintern så jag ska orka och hinna läsa mer. 

1 kommentar:

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...