30 juni 2015

Månadsläsning [Juni 2015]

43. Emelie Schepp - Vita spår (4)
44. Peter Bergting - Isskeppet (3)
45. Mo Hayder - Behandlingen (4)
46. Lena Matthijs - En bror för en syster (5)

Totalt: 4

Nya författare: 1
Tillhör en serie: 4 
Rec.ex: 4
Svenska/Engelska: 4/0
Hyllvärmare: 0 
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0
E-böcker/Ljudböcker: 0
Seriealbum: 0   
Besvikelse: 0
Positiv överraskning: En bror för en syster

Min åsikt om månaden
Oj vilken dålig läsmånad, jag har inte haft ork till att läsa och jag satt fast ett bra tag mitt i Mo Hayders bok Behandlingen, och en tjockare inbunden bok var inte lätt att läsa med en hand samtidigt som man ammade så jag har somnat till boken massor med gånger.

2 kommentarer:

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...