1 april 2015

Månadsläsning [Mars 2015]

17. Lauren Oliver - Pandemonium  (5)
18. Kamilla Oresvärd - Minnes bäraren (3)
19. Jörn Lier Horst - Grottmannen (4)
20. Frida Andersson Johansson - Dränkt (3)
21. Marie Lu - Den unga eliten (4)
22. Lars Kepler - Stalker (4)
23. Mikaela Bley - Lycke (5)
24. Debbie Macomber - Det kallas lycka (3)
25. Johanna Mo - Döden tänkte jag mig så (4)



Totalt: 
9
Nya författare: 6
Tillhör en serie: 6
Rec.ex: 5
Svenska/Engelska: 9/0
Hyllvärmare: 1
Tegelstenar(minst 500 sidor):  1
E-böcker/Ljudböcker: 0
Seriealbum:   0
Besvikelse:Dränkt  var inte en dålig bok men den var inte vad jag hade förväntat mig.
Positiv överraskning: var många positiva överraskningar den här månaden

Min åsikt om månaden
Många nya författare och serier, dock gick det mindre bra på hyllvärmar fronten men har många hyllvärmare som jag är jätte sugen på att läsa :)

2 kommentarer:

  1. Det är svårt att välja de gamla böckerna när det hela tiden kommer nya :)

    SvaraRadera
  2. Det är ett problem att det kommer så mycket nya böcker, samtidigt som det finns så mycket äldre böcker som en vill läsa. Det är svårt att hinna med :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...