1 augusti 2014

Månadsläsning [Juli 2014]

58. Susan Mallery - Kärlekens pris  (4)
59. Cassandra Clare - Stad av Glas (5)
60. Stephanie Perkins - Anna and the french kiss (5)
61. P.D. Martin - Mördande händer (3)
62. Stefan Ahnhem - Offer utan ansikte (5)
63. Gayle Forman - Om jag stannar (4)
64. Jussi Adler-Olsen - Journal 64 (3)



Totalt: 
7
Nya författare:  4
Tillhör en serie: 3-4
Rec.ex:  2
Svenska/Engelska:   6/1
Hyllvärmare: 2
Tegelstenar(minst 500 sidor):  1
Seriealbum:  
Besvikelse: Ingen direkt besvikelse med med tanke på tidigare böcker i serierna så hade jag högre tankar om Mördande händer och Journal 64.
Bästa bok:    
3 så självklara böcker som jag älskade, Stad av Glas, Anna and the French kiss och Offer utan ansikte!! Ni får inte missa att läsa de här böckerna :)

Min åsikt om månaden  
Jag hade extremt lite lästid, så är nöjd med månaden. Trodde jag skulle hinna läsa mer men semestern gjorde att jag fick så många andra måsten att göra och kanske blir det bättre i augusti när man inte har semester men dock massor med tävlingar var och varannan helg inbokade.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...