1 maj 2014

I min brevlåda [April 2014]









Det blev inga böcker i Mars men oj nu i April blev det massor, har i alla fall hunnit läsa några och påbörjat någon och de flesta har jag tänkt läsa inom en snar framtid(Det är väll tanken som räknas?)
5 av böckerna är rec.ex och av dessa har jag inte läst 2,
sen var det en bokbeställning till mig själv i present och sen fick jag 50:- i present från cdon så då beställde jag Rekviem.
Så visst blev en hel del böcker men vissa av dom innebär i alla fall att jag kan fortsätta på och avsluta en del serier vilket jag försöker jobba på iår :)

Vilka böcker här rekommenderar ni att jag ska prioritera för att det kommer vara en enormt bra läsupplevelse!?!

4 kommentarer:

  1. Vad mycket böcker! Hoppas du kommer tokälska varenda en :)

    SvaraRadera
  2. Requiem tyckte jag var en jättebra avslutning på serien :)

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig hög :) här har jag bara läst Prodigy, gillad den men inte lika mycket som Legend dock.

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...