17 april 2014

Läs-A-Lot Påsk uppdatering dag 1-2-3-

Uppdatering och sammanfattning av min Läs-a-lot påsk

[14/4]  Mo Hayder - Fågelmannen:  till s105 = 105 sidor
[15/4]  Mo Hayder - Fågelmannen: 106 - 141 = 36 sidor
[16/4]  Mo Hayder - Fågelmannen: 142 - 157=  16 sidor

Oj oj det här går inte bra men vi är bortbjudna eller har saker inbokade varje dag den här veckan och varken sambon dottern eller hundarna uppskattar om jag ställer in allting för att jag ska sitta med näsan i en bok och vara osocial hemma istället för att åka iväg på roligheter.
Och jag kan ju inte sätta mig vid fika bordet borta och läsa inte blir hundträningen speciellt effektiv med en bok i handen, om den nu inte skulle handla om hundträning men den läsningen räknar jag inte in här.

Hur går det för er? 


3 kommentarer:

  1. Starkt jobbat att hinna läsa med så mycket annat på gång!
    Här blir det inte så mycket läst, men det ska förhoppningsvis bli ändring på det till helgen! :)

    SvaraRadera
  2. Jag struntade i läsaloten i påsk. Kände att jag bara ville ta de lugnt och läsa utan stress! Hoppas du får lite mer tid i helgen!!

    SvaraRadera
  3. Hehe, så kan det vara. Det går framåt här i alla fall, vet inte exakt antal sidor ännu.

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...