25 februari 2014

Teen wolf s03x20



Stiles blir inlagd på en slags låst psykiatriavdelning, och där träffar han på Malia som de hjälpte  från skogen och Stiles inser att han redan har varit nere i källaren där.
Milea och Stiles hånglar lite nere i källaren på psyket, och då blir de anfallna och för att rädda Mileas liv så måste Stiles släppa in det där äcklet igen och Milea ger sig av för att hitta Scott.

Derek och Mr Argent sitter fortfarande inlåsta i fängelset.
Scott och gänget träffar på någon bjässe som de får slåss mot, och får äntligen en ledtråd i hur de ska rädda Stiles, och enda sättet är att ändra hans kropp, så nu är Scotts plan att omvandla Stiles till en varulv för att han ska överleva och då blir han även av med sin frontallobdemens.


Alltså dog Isaac? För han var inte med i det här avsnittet heller men jag gillar att Stiles har en stor roll i den här säsongens story. 



2 kommentarer:

  1. Jag gillar också att Stiles har en större roll, innan har allt handlat om Scott och Alison.Jag undrar också varför Isaac inte var med. Jag hoppas att han är okej, men jag skulle offra honom för att få behålla Stiles! haha

    SvaraRadera
  2. Gillar oxå att stiles har en så stor roll nu :D

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...