2 december 2013

Månadsläsning 2013 [November]

95. Thomas Eriksson - Illdåd  (4)
96. Richelle Mead -Andens kraft (4)
97. Marie Lu - Legend (5)
98. Mats Ahlstedt - Trasdockorna (4)
99. Hannah von Corswant - Bunkern (1)
100. Rachel Renee Russell - Nikkis dagbok #1 (5)
101. Andrea Kane - Flickan som försvann (5)
102. Richelle Mead - Yttersta offret (4)

Totalt:8
Nya författare: 4
Tillhör en serie:  6
Rec-ex: 5
Hyllvärmare:  1
Tegelstenar(minst 500 sidor): 2
Seriealbum: 
Besvikelse: Bunkern
Bästa bok: Helt klart Legend som jag gillade bäst!    

Min åsikt om månadenJag har varit iväg och fått lite behandling av min rygg och nacke och har en inflammation heeela vägen så jag har varit trött och sen haft massor att göra så jag har knappt hunnit läsa alls.
Jag är glad att jag fick ihop det till 8 böcker men jag har många böcker jag borde läsa får se hur jag lyckas bearbeta den högen under december.
Antalet böcker som får flytta hit har i alla fall minskat och det känns riktigt bra :)

3 kommentarer:

  1. Jag har Tomas Eriksons böcker på läslistan... undrar just när jag ska ta mig tid att läsa dem...

    SvaraRadera
  2. Ganska bra böcker också, bra jobbat!

    SvaraRadera
  3. Jag tycker 8 böcker är mycket haha! Jag förstår inte hur du hinner :) Jag hinner knappt se på alla serier som jag följer (som dock är det många) Men du följer ganska många serier med :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...