9 augusti 2013

Tre på Tre 2013

Jag antar att snart har ingen missat att Pocketlover har en utmaning som kallas för tre på tre,
Det är en simpel utmaning, man ska helt enkelt välja 3 böcker som man ska läsa under tre månader, vilket är 1 september till 30 november. 
Eftersom man väljer böckerna helt själv så gör man som man vill om man ska rycka tre hyllvärmare som gosat in sig med ett lager damm på en hylla eller kanske ta tre rec.ex som man missat att läsa, eller varför inte tre böcker i en serie eller från olika serier eller bara tre böcker av en författare... ja  ni förstår nog vad jag menar nu att det spelar ingen roll ;) 

Och vad har då jag tänkt läsa? 
Just nu läser jag bok 3(Skuggkysst) i Vampire Academy, och nu har jag en del rec.ex som ska läsas innan jag tar tag i del 4-5-6 så jag tänkte att de böckerna ska jag läsa under denna utmaning så jag inte fastnar mitt i en serie som jag brukar. 
Däremot vad kul och lätt läsningen blir när man kan läsa flera böcker i en serie direkt än att vänta ett år eller så på att nästa del ska komma ut, då hinner man glömma så mycket.

Richelle Mead - #4 Löftet
                        - #5 Andens kraft 
                        - #6 Yttersta offret

3 kommentarer:

  1. Jag har funderat på att joina denna utmaning jag med :) Nu måste jag bara bestämma mig för vilka böcker jag ska läsa :)

    SvaraRadera
  2. SV: Haha ja visst blir man! Jag brukar lyssna på gymmet, då går tiden så mycket fortare :) Tror jag är på kapitel 22 nu eller något i den stilen. Ganska långt fram i alla fall :) Hur långt har du kommit?

    SvaraRadera
  3. Gillar Vampire Academy böckerna :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...