5 juni 2013

I min brevlåda #17

 Lemmy Loot - Heavy metal murder  (rec.ex)
 Jussi Adler-Olsen - Journal 64
Sarah Dessen - Du glömde säga hej då
Juli Parsons - Mary, Mary
Jane Fallon - Dumpa Matthew
Nora Roberts - På slaget tolv
Will Schwalbe -Bokklubben vid livets slut (rec.ex)

Jag upptäckte att jag hade glömt att visa er mina senaste böcker som har flyttat hit(de kom i maj), 2 har jag hunnit läsa redan så de ska jag recensera i veckan och sen får vi se när det blir dags att ta tag i de andra.
Just nu försöker jag prioritera att läsa ut lite påbörjade böcker så det inte blir så många som blir liggande halv lästa för oftast är de bra men något annat lockar och då blir de liggandes, det blir lite oschysst och det känns som att de inte riktigt får den chans de förtjänar.

2 kommentarer:

  1. Heavy Metal-murder lät ju spännande ;)

    SvaraRadera
  2. Åh, Dessen! :-) Hon är sommarläsning för mig. Måste se till att beställa den senaste och läsa den nu i sommar.

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...