20 januari 2013

Tv - serier [v3] #2

Greys anatomy s9x11
Ett litet sorgligt avsnitt men samtidigt roligt när Meredith berättar att hon är gravid och de som drabbades värst efter flygolyckan fick vara lite glada, fira och blicka framåt.
Inte kul för Owen att det är sjukhuset som ska betala, men vad betyder det egentligen? De fick ju inte lite pengar men om nu sjukhuset går i konkurs så kanske de som nu fick dessa pengar kommer köpa sjukhuset!?!
Jo känns lite klängig på Alex och jag vet inte om det är rätt sätt att få han på fall ordentligt, för hon är ju hela tiden hemma hos han.

the Vampire Diaries s4x10
Så där nu är Rebekah tillbaka och direkt ändras saker och ting. Att Damon och Matt tillsammans tränar Jeremy måste ju vara för Elenas skull för Damon älskar verkligen henne och nu vet vi ju att hon känner på samma sätt. Rebekahs bröder hugger henne verkligen i ryggen varenda gång, men jag hoppas Stefan och Rebekah kan bli ett grymt bra team.
Klaus, Matt, Damon och Jeremy som ett team det känns väldigt konstigt! Men ska bli så grymt kul att se nästa avsnitt för det här avsnittet var riktigt riktigt bra!

Private practice s6x11-12
Inte roliga dejter Amelia var på men blind dates har ju en tendens att vara hemska och sen när James äntligen lyckades övertala henne till att gå ut på en dejt så verkade han så off. Jag gillade verkligen att avsnitt 11 handlade om Amelia och lite kärlek inte bara drama, jag gillade inte James i tidigare avsnitt men i det här vände det eftersom han var så gullig med Amelia.
Vad jobbigt det blev för Violet när alla är kära och hon sörjer och känner sig ensammen. Det känns som att de fäster alla lösa trådar i serien så att alla ska få ett lyckligt slut eftersom det är sista säsongen, det kanske bara blir en kort säsong eller?

Once upon a time s2x11
När avsnittet började kände jag bara NEJ ett till tråkigt avsnitt men sen tog det fart och äntligen hände det faktiskt någonting, det var verkligen på tiden! Jag gillade att Filip kom in i serien, däremot gillar jag inte att Bell blev skjuten och glömde allting. Men vem körde bilen där i slutet? Åh vad spännande och äntligen händer det massor, nu längtar jag efter att få se nästa avsnitt!

1 kommentar:

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...