16 januari 2013

Tv - Serier [v3] #1

Dont trust the Bitch in Apartment 23 s2x10
Det här var ett rätt bra avsnitt men ändå känns saknar serien någonting vilket är så tråkigt för serien hade/har verkligen potential.

2 Broke girls s2x13
Vilket bra avsnitt även om jag nu är lite orolig för att Andy ska försvinna ut ur serien, men jag vill fortfarande att Max ska hitta sig en kille.

Switched at Birth s2x02
Jag förstod att Bay skulle få börja på Carlton, roligt att få se scener med henne och Emmett bara det inte kommer bli någonting mellan henne och den nya killen Teo men han och Daphne kanske kommer bli tillsammans? Jobbigt för Bay i ny skola och de döva är ju inte speciellt snälla och välkomnande.
Nu lär det handla mycket om att John blir politiker och Angelos nya baby, Daphnes matvagn och Bay i skolan. Jasså Toby har blivit tillsammans med den där tjejen nu, jag blev lite förvånad över att Kathryn kunde sjunga.

Dont trust the Bitch in Apartment 23 s2x11
June känns så trög ibland, hur kunde hon tro att tävlingen var enda sättet att få gå på dejt med killen som hon sedan inte vill ha. Det hade inte gjort någonting om man hade missat det här avsnittet, men det var ett rätt bra avsnitt.

Cougar town s4x02
Min enda kommentar är "Snälla klipp navelsträngen" ;)

Bunheads s1x12
De nya i skolan var ju lite för duktiga, fick lite känsla av Twilight. Haha jag dog lite grann när jag såg Millie(Liza Weil) ytterligare en Gilmore girls skådis, det här börjar bli lite läskigt. Den här serien har verkligen potential men jag saknar fortfarande någonting i handlingen....

Hart of Dixie s2x11
Som att jag hade sett fram emot det här avsnittet!! Bara för att Lavon blev dumpad av Ruby behöver han inte så frön hos Zoe att hon och Wade inte egentligen har det så bra utan att det lyckliga bara är nu. Men jag tror att de kommer fixa det. Men då behövs en ny storyline.
Usch jag gillar inte Rick och Shelbys relation! Jag gillar George karaktär så mycket bättre nu, han är till och med rolig nu när han inte flirtar med Zoe hela tiden.


Heartland s6x11
Amy borde kanske ha kännt att hennes dricka smakade sprit? Och känt att hon blev lullig eller någonting, det kändes inte speciellt trovärdigt. Jag gillade verkligen Amys beslut om Phenix, det är ju ändå Georgies bästa kompis och han lurade dessutom i Amy sprit för att få som han vill.

Deception s1x02
Så bra serie jag har verkligen fastnat för den här, så många intressanta karaktärer och jag vill hela tiden se mer för jag vill veta vad som har hänt och vad som kommer hända. Den här serien är ungefär som en bra bok, man vill få veta allt samtidigt som man inte vill att det ska ta slut.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...