9 januari 2013

I min brevlåda #1 2013


Ninni Schulman - Pojken som slutade gråta
                         - Flickan med snö i håret  (En för mig ny  deckar författare..) 
Christoffer Carlsson - Den enögda kaninen 
John Green & David Levithan - Den andre Will Grayson (John Green säger ju alla är riktigt bra)
Josh Bazell - Spöa döden
Eva Wiklund - Jag kommer sen... (En biografi om Göteborgsbranden) 
Brenda Novak - Falskt paradis
Pamela Callow - Sargad 
Lennart Ökvist - Det svåra fallet K (Ett rec-ex)

Nu när ALLA andra böcker är hyllvärmare och de inte får bli fler i år så är tanken att böcker som kommer hem under 2013 ska läsas under 2013. Men funderar oxå på hur jag ska göra om jag ska ha månads tema eller om jag ska försöka läsa så många böcker som möjligt för att bli av med så många hyllvärmare som möjligt och inte fastna på ett tema.

1 kommentar:

  1. Jag visste inte att Ninni Schulman var deckarförfattare, då måste jag ju genast läsa! :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...