17 oktober 2012

Tv-Serier [v42] del 1

666 Park Avenue s1x02
Det fortsätter vara små spännande och väldigt många frågor dyker upp allt eftersom men i sinom tid lär vi få svar på dessa funderingar. Det är lite läskigt med den lilla spökflickan men hon verkar vara snäll och vilja hjälpa till, ska bli spännande att se vad som finns i den där kofferten.

Once upon a time s2x03
Reginas mamma är en intressant karaktär och man förstod ju direkt hon dök upp att hon kommer hitta på elakheter, vad roligt att få se mer av Emma och Snow, men vilken tur att Reginas mamma inte lyckades ta sig till Storybrooke. Den här serien blir verkligen bara bättre och bättre och man har verkligen ingen aning om vad som kommer hända, men på något sätt måste väll alla i slutändan åter förenas för den här serien måste väll få ett lyckligt slut?

The Mentalist s5x03
Äntligen ett bra avsnitt mer likt avsnitten i de första säsongerna, annars händer det inte så mycket som inte händer i alla avsnitt, Jane kommer på vem som är skyldig och de tar fast den skyldige.

Gossip Girl s6x02
Så där nu var allt smygande, ljugande och bedragande igång. Lily kom på sanningen med en gång och jag gillade att hon berättade sanningen för Chuck så Amira inte kan utnyttja han oxå. Nates nya tjej Sage & Serenas kille Steven, jag förstod direkt att det inte var någon affär men trodde mer på syskon än far och dotter. Varför ska Nate ALLTID falla för fel tjejer? Smått less på det, nu tycker jag snart han får bli gay så han får en normal relation.
Men usch för hur Georgina såg ut på festen, likblek svart klänning och knallrött läppstift. Jag hoppas att Nelly blir kvar hon kan reta lite gallfeber på Blair och få Dan att inse sanningen om alla knösar.

Switched at Birth s1x29
Jag är så less på allt med förväxlingen, boken och rättegången, jag vill bara att de ska gå vidare men det är väll bara 3 avsnitt kvar nu av den här säsongen? Jag tyckte det var bra att Bay drog, kanske inte till hennes kompis, hade gillat bättre om hon hade åkt till Emmett eller till sina riktiga föräldrar.

Emily Owens MD s1x01 [serie premiär]
Jag blev inte imponerad, jag tyckte mest Emily var pinsam, flamsig och jobbig och när serien är byggd kring hennes karaktär så känns det inte som någon höjdare att fortsätta se men har jag lite att göra kanske jag kommer se något mer avsnitt....

2 Broke girls s2x04
Jag gillar Han mer och mer och nu har serien fått lite fart igen och blivit fokuserad på cupcakes igen, det var så roligt när Caroline sa till Max att hon är en Cupcakes prostituerad och att hon är hennes pimp.

How I met your mother s8x04
Jag blev inte så förvånad över att Lily och Marshall valde alla tre som gudföräldrar....

Criminal minds s8x03
När jag sitter och ser Criminal minds så känner jag alltid att jag vill se mer. Jag tycker verkligen att det saknas jätte bra crime/thriller serier, man ser ju några polis serier men inte ens de är det många av.

Super natural s8x02
Den här säsongen blir nog riktigt riktigt bra!! Det har kommit en ny ängel, Crowly fortsätter att vara riktigt elak och jag hoppas verkligen att Kevin och hans mamma blir kvar, det behövs lite fler människor i den här serien.

1 kommentar:

  1. Jag såg på Emily Owens avsnittet för några veckor sedan och då tyckte jag att det var okej, men lite för många pinsamma lägen som jag gärna hade hoppat över.

    Men efter att ha sett andra nya serier så känns den inte lika bra längre. Men jag ska ge den några mer avsnitt och se vad jag tycker sen :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...