16 oktober 2012

3x Serie premiärer [Hunted-Nashville-Elementary]


Hunted s1x01-02 [serie premiär]
I den här serien får vi följa Sam Hunter som är spion och hela tiden får nya undercover uppdrag, jag har inte riktigt förstått vilka hon jobbar för och inte ens Sam själv vet vilka hon kan lita på och inte för hon är jagad efter någon som vill mörda henne. Efter 2 avsnitt så känner jag att jag helt klart tänker se något mer och som det kändes efter avsnitt 2 så vill jag se mer men det kan lika gärna vända i nästa avsnitt.

Nashville s1x01 [serie premiär]
Rayna James(Connie Britton från bla Friday night light) är en sångerska som börjar ha några år på nacken och för att liva upp det hela lite så ska hon turnera med en yngre förmåga Juliette Barnes(Hayden Panettiere från bla Heroes). Men Juliette är den som ska ha huvudrollen och Rayna får vara förband vilket hon inte vill, snacka om att få kliva ner ett stort steg på stegen. Vi plockar ihop en yngre och en äldre diva och  ser vad som kommer hända, intriger, sex och drama.

Han som spelar Avery Barkley(Jonathan Jackson) vem är det? Jag känner igen han och har kollat runt lite men inte kommit på från vad, sånt är irriterande! Många kända ansikten i den här serien, man jag fastnade inte alls, jag får se ett till avsnitt men är det inte bättre lär jag inte se mer sen.

Elementary s1x01-02 [Serie Premiär]
En modernisering av Sherlock Holmes, nu bor han i New York och Dr Watson är en kvinna som spelas av ingen mindre än Lucy Liu. Efter två avsnitt vet jag fortfarande inte vad jag tycker, jag misstänker detta kan bli  en serie jag ser ibland men som inte kommer ligga som vecko prioriterad.

Av dessa 3 serier är det Hunted som har störst chans att få bli kvar, Nashville var den jag tyckte var sämst och Elementary har jag inte riktigt en åsikt om än. Men jag lär ge alla tre 1-2 avsnitt till innan jag bestämmer mig. Vad har ni tyckt om höstens nyheter?

1 kommentar:

  1. Hunted har jag inte sett, men de andra två är okej, jag har inte bestämt mig för vad jag tycker om Nashville än, kan bli bra men den kan också floppa stort. Av alla nya serier gillar jag helt klart Arrow mest! :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...