30 september 2012

September läsning


Emma Hamberg - Mossvikensfruar - Chansen (4)
Tävla med hunden Zolo
Kristian Fredén - Den nya flickan  (1,5)
Elisabeth Olin - I vårens tid (4)
Martina Haag - Heja, heja (2)
Mari Jungstedt - Den sista akten (3)
Bernadine Evaristo - Hello Mum (4)
Norris och Sunna på sopjakt (5)
Sofie Sarenbrant - Vila i frid (5)
E L James - Femtio nyanser av honom (5)


Totalt: 10
Svenska/Engelska: 9/1
Nya författare: 7
Tillhör en serie: 3-4
Tegelstenar: 1
Barnböcker: 2
Sämst: Kristian Fredén - Den nya flickan
Bäst: E.L. James - Femtio nyanser av honom & Sofie Sarenbrant - Vila i frid

Den här månaden har väldigt många serier börjat gå igen så annars hade jag hunnit läsa betydligt mer, jag har vissa planer för Oktober att läsa båda böckerna av Thomas Eriksson, Hungergames trilogin och påbörja Buthler & Öhrlunds Cato-serie. 

1 kommentar:

  1. Vad tråkigt att "Heja, heja" bara fick en 2:a, jag som är sugen på att läsa den. Måste läsa din recension :)
    Fifty shades of Grey (jag läste den på engelska) älskade jag också!

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...