8 september 2012

Kan man annat än att längta till November?


Jag längtar MASSOR efter att äntligen få se sista Twilight filmen, breaking dawn part 2, som vanligt ska man iväg på Bio och se den när den kommer för jag har inte tåla mod att vänta men först ska jag och min svägerska ha Twilight maraton så vi är helt uppdaterade om vad som hände i de andra filmerna.
Längtar ni?
Sen blir det så klart att läsa om böckerna som jag läste innan filmerna och de blev så himla populära.
Jag har även "hört" rykten om att slutet kanske inte blir som i boken, vilket jag kan tycka blir extra spännande för just nu vet jag ju inte hur det kommer sluta! 
//[Anna]

3 kommentarer:

  1. Jag tror faktiskt att jag blir besviken om det inte slutar på samma sätt som i boken även om det skulle vara spännande att inte veta slutet.

    sv: jag förstår vad du menar, nu har inte jag barn men jag tycker att det är lite tid för böcker och serier när man jobbar haha Så det är nog inte riktigt det samma ;)

    SvaraRadera
  2. Alla verkar tycka att det är spännande men jag är mest orolig ;o Slutet på boken var ju så himla bra :(

    SvaraRadera
  3. Har bara sett ettan och tvåan...shame on me!

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...