10 september 2012

Bokbloggsjerka 7 – 10 september

Min första JERKA :)
Om ni inte vet vad en Bokbloggsjerka är så gå HIT!!

Jag har tänkt vara med i "jerkorna" ett tag nu men det har fallit mellan stolarna men nu är det höst så då tänkte jag oxå börja :)

Veckans/Helgens fråga(fre-mån) var Vad läser du just nu?

"Triologin - Hungerspelen",  
den är riktigt spännande men när boken är så tjock så är det inte så att den får följa med överallt utan det blir mest läst i den en stund mitt på dagen när fröken J sover.
"De korrupta"- Robert Kviby,  
det är inte så mycke kvar nu och den är spännande även om jag får vibbar av att jag har läst eller sett den här boken...
"Vampyrens märke" - P.C. Cast,  
den är bra men jag har nog inte riktigt fastnat så den ligger mest och väntar på mig...
"Heja heja" - Martina Haag,
måste säga att den är inte riktigt som jag förväntade mig...
"Da vinci-koden" - Dan Brown (Den ligger som ljudbok i ipoden)
Riktigt spännande men det är när jag är ute och trädgårdsarbetar som den finns i öronen..
"Den sista akten" - Mari Jungstedt (Den ligger som ljudbok i bilen)
Lyssnar så fort jag sitter i bilen har kanske hunnit halva nu älskar Mari Jungstedt böckerna.

7 kommentarer:

  1. Har hört gott om De Korrupta. Ser fram emot din recension! =)

    SvaraRadera
  2. Välkommen till jerkan! :-)

    Da Vinci-koden läste jag för vad som känns som tusen år sedan, men jag minns i alla fall att jag tyckte om den.

    SvaraRadera
  3. Sv: Hoppas att du läser den snart, ska bli kul att se vad du tycker :)

    SvaraRadera
  4. Hungerspelen är jag också sugen på.

    SvaraRadera
  5. Kul med Det sista akten! Har också lyssnat på alla Mari Jungstedts böcker, men inte den sista. Är den lika bra som de andra? :)

    SvaraRadera
  6. SV: Härligt, då ska jag ge Den sista akten en chans! Och vara tålmodig i början ;) Brukade alltid lyssna på den vid promenader, blev en rolig anledning att ta sig ut!

    SvaraRadera
  7. Välkommen på jerkatåget!
    Jag håller också på med Hungerspelentrilogin... Eller höll på snarare, fastnade i början på andra boken i våras och sen har det inte blivit av. Borde ta mig i kragen! :]

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...