10 augusti 2012

Hex ~ Säsong 1


Cassie är en blyg tjej som går collage, hon vill passa in men den enda som riktigt ser henne är hennes bästa kompis och rumskamrat den lite udda Thelma. Cassie upptäcker att hon besitter krafter, där hon kan flytta på saker och få lampor att explodera. Den mann som hon är livrädd för är den mann som även kommer hitta en väg för att komma Cassie nära.

Jag vet inte vad jag ska säga, känns många stunder som en äldre skräckfilm men det händer inte så mycket spännande, jag hade gärna hoppat till lite mer i soffan än tycka att hon går från en gullig blyg tjej till en svinaktig dryg tjej. Jag har tänkt se säsong 2 oxå(första säsongen var bara på 6 avsnitt) så vi får se om jag ändrar mig, men just nu känns det som att det är tur att det är en kort serie... Men de gjorde ett riktigt bra slut på första säsongen så ska så klart se säsong 2 bara för att få veta hur serien slutade.

1 kommentar:

  1. Om du inte sett serien Once upon a time så rekommenderar jag den verkligen!

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...