30 juli 2012

White Collar ~ Säsong 1

Neal sitter inne i fängelse men han är snabb i sina tankar och verkar se sånt andra missar, de där små detaljerna hos saker och personer som bara ett skarpt öga kan se, så efter att ha hjälpt FBI agenten Peter Burke så erbjuder Neal sin hjälp mot att han får komma ut, så klart med fotboja så han inte kan smita.
Tillsammans ska de nu hjälpas åt med olika fall som är svårlösta.

Varför tog det så lång tid för mig att börja se den här serier, det är ingen super serie i mina ögon men den kanske blir bättre(den är ändå inne på sin fjärde säsong) men det är något med serier som gör att jag bara vill se mer och mer.
Vilket spännande slut, verkligen så man MÅSTE se säsong två och eftersom de är inne på säsong 4 nu så fortsätter serien antagligen vara riktigt bra :)
Neal är verkligen klockren och när han lyckas lura Peter så sitter jag mest och fnissar,
Elizabeth(Tiffani Thiessen från Beverly hills har verkligen blivit en bättre skådis eller så är det nu hon får göra en riktigt bra roll) I nästa säsong så kommer Hilarie Burton från One tree hill vara med, det ser jag verkligen fram emot) 

2 kommentarer:

  1. White collar vill jag verkligen se, den verkar hur bra som helst!

    SvaraRadera
  2. Jag älskar White Collar! :D Spontanköpte första säsongen billigt, för några månader sedan, utan att jag riktigt visste vad det var för någon serie. Ångrade mig inte ett dugg.
    Jag blir så glad när andra svenskar har hittat serien och tycker om den! :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...