7 juli 2012

I min brevlåda #3


Stephen King - Drömfångaren
(King är alltid king, man har ju tyvärr sett filmen..)
Sheila o´Flanagan - Den perfekta mannen
(Måste snart ha ett maraton, har 3 olästa av Sheila o´Flanagan)
Erica Spindler - Brännmärkt
(min bok nr15 av denna författare, så jag är glad att jag inte hade den redan)
Dorothy Koomson - Min bästa väns dotter
(Kul att läsa mer romaner och vidga vyerna med fler författare)
Sophie Kinsella - Remember me?  
(Det är kul att fynda engelska böcker av författare man redan gillar) DISNEY - Pirates of the Caribbean - Vid världens ände  
(Skriven för barn/ungdomar, ska bli spännande att få läsa de)

[Någon som ni har läst/tänkt läsa & har en åsikt om?]

2 kommentarer:

  1. Damn! Nu när jag såg Stephen King-boken blev jag påmind om att jag skulle ju ta kort på de nya böckerna som kom i brevlådan tidigare i veckan :o Jag glömde helt bort det.

    SvaraRadera
  2. Glömde säga att jag ser lite extra fram emot recensionen av 'Min bätsa väns dotter', den har jag stått & hållt i inne på Akademibokhandeln men bestämde mig tillslut för att lägga den på min långa bokönskelista istället ;)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...