21 juni 2012

New Year´s Eve


Den här filmen handlar om massa personer som så klart är singlar och på nyårsafton kan allting hända, men mitt i allt kom 2 förlossningar in i bilden. En bra film som jag lär se om, det var verkligen en kändis tät film så det var lite extra kul när man gång på gång fick säga "nej men är han/hon med" :) Hade man inte känt igen så många hade jag garanterat grötat ihop vem som det handlade om när.

I rollerna får vi bl.a se Sarah Jessica Parker, Jessica Biel, Ashton Kutcher, Zac Effron, Michelle Pfeiffer, Robert De Niro, Halle Berry, Jon Bon Jovi, Katherine Heigl, Lea Michele.

Betyg: 4 av 5
 
Det var så kul att få se skådisar från filmer & gamla+nya tvserier. Det var massor med kända ansikten och det gillar jag skarpt.

1 kommentar:

  1. Sv; Jag gillade New Years eve väldigt mycket!
    Den var bättre än Sucker Punch också. Tycker att Sucker Punch var lite halvtråkig ibland och lite dålig gjord, men New Years eve var väldigt bra, mysig också!
    Tycker likadant som du att det var kul att gamla ansikte n var med! :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...